Description
Aquest número neix d’una observació: les parròquies catòliques més conservadores de Catalunya, que en general tenen el castellà com a llengua vehicular, són plenes de gom a gom, mentre les parròquies progressistes, de majoria catalanoparlant, van a la baixa. Per què passa, això? Es tracta d’un fenomen català o hi ha un tomb conservador en l’àmbit de les religions arreu del món?






Reviews
There are no reviews yet.